reklama

Krásny pohľad...

Sedím si len tak nehybne na lavičke na autobusovej stanici. Vonku je pomerne teplo, až na ten nepríjemný vietor, ktorý ovieva moje vlasy prudkou rýchlosťou. Z pravej strany cítim obrovskú páľavu. Lúče slnka dopadajú na moje pravé plece, ktoré sa môže pýšiť množstvom hnedých bodiek, Poznáte to. Pehy. Pozriem na hodinky a je niečo pred deviatou. Znervózňuje ma myšlienka, že ešte takmer hodinu mám čakať, čakať na autobus s číslom 4. A zrazu moje myšlienky naberali iný rozmer. V momente som si uvedomila, že na tvári mi panuje úsmev. Moje oči postrehli akúsi krásu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Naši štyria českí bratia. Krásna štvorčlenná rodinka. Otec, silný to muž, nesie na pleciach batoh obrovskej váhy. Mám pocit, akoby náklad bol ťažší, než on sám. Za mohutnú vypracovanú ruku ho drží maličký usmievavý chlapček, ktorý nesmie zaháľať, a tiež pevne drží batôžtek, a popíja z fľaše akúsi oranžovú minerálku. Mamina sa blíži ku mne. Vysvetľujem jej, ako sa majú dostať do zoologickej záhrady, Opisuje mi, akú radosť majú z toho, že môžu tráviť prázdniny na Slovensku. Ako veľmi sa tešia, že tu môžu byť spolu. Ďakuje mi, a po malej chvíľke odchádza so širokým úsmevom na perách. Vedľa ocina stojí ďalší synček, ktorí si napráva klobúk, ktorý mal až pod nosom. Ale asi to rozosmialo všetkých naokolo, pretože vyzeral tak smiešno - podarene. Chlapci sú veľmi skromní. Ocino im dáva ponuku, ktorá sa tak ľahko neodmieta. Podáva im peniaze, aby si šli kúpiť zmrzlinu, či nanuk. Oni sklonia hlavu, a povedia, že nič si neprosia, že už sa tešia na krásny čas v ZOO. Nevedia sa dočkať. Ich blýskajúce očká - nádhera! 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Viem jedno, že takto vyzerá šťastná a milujúca rodina. Ruka v ruke odídu preč, nakoľko som im trasu ukázala. Podajú mi ruku, a poprajú hezkej den. 

Krásny pohľad...Skutočne.

Zuzana Wagnerová

Zuzana Wagnerová

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčajne neobyčajné dievča, ktoré túži pomáhať a robiť radosť ľuďom. Chcem vnášať pokoj a lásku tam, kde chýba... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu