reklama

Navzájom sme si všetkým...

Akoby od veky vekov som pre toto miesto bola stvorená,  akoby títo ľudia boli mojou rodinou. Vlastne, žiadne akoby.  My tou rodinou sme. Jeden druhému chceme len to najlepšie, držíme sa, podporujeme, nezávidíme. Ruka v ruke, spolu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Celkom iný svet,

svet lásky a šťastia.

Nie sú to len slová prázdne,

že nič nám v tom momente nechýbalo.

Deťom žiaril na tvárach úsmev,

a to bola naša spoločná výhra.

Čo vari viac si ešte priať?

Môže ešte vôbec niečo znamenať viac?

Azda len, úsmev na druhú.

Povedia mi: ,,Mám ťa rád." 

A ja cítim tú lásku, 

nekonečnú, bezhraničnú.

Bezmocnosť ma skľučuje, 

ale sila víťazí.

Sila žiť naplno pre túto chvíľu,

odovzdať tomuto momentu všetko.

Spraviť aj nemožné, 

pre nich, 

našich silných bojovníkov.

Chlapcov plných radosti zo života.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

...

Dni s týmito ľuďmi boli požehnaním.

Načerpala som energie do ďalších dní,

opäť sa zamyslela nad sebou a smerovaním svojím.

Radosť je vo mne ukrytá,

ja jediná dokážem v sebe nachádzať šťastie, ktoré nekončí.

Posúvať ho naokolo, 

deliť sa oň.

Nebáť sa povedať, že rada ťa mám.

...

Som vďačná za takéto neuveriteľné silné momenty,

ktoré vás naplnia a zahrejú na duši.

Chvíle s ľuďmi, 

ktorí vás chápu,

aj keď ste ticho,

ktorí vás majú radi,

úprimne, bez pretvárky.

Milí moji, ďakujem za váš čas,

chvíle, úsmev, radosť v srdci a každé milé slovo.

Mám vás rada...

Zuzana Wagnerová

Zuzana Wagnerová

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčajne neobyčajné dievča, ktoré túži pomáhať a robiť radosť ľuďom. Chcem vnášať pokoj a lásku tam, kde chýba... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu