reklama

Navždy spolu...

Či som s ním alebo bez neho, mysľou a srdcom sme spojení stále, nech by sa dialo čokoľvek. Je to môj talizman, moje potešenie, moja nádej, moja láska, moje všetko - TADEÁŠ.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

,,Zuzi, a vedela si, že my sme dvojičky?", dnes ma takouto otázkou prekvapil môj braček. Povedal mi, že okrem toho, že máme rovnaké okuliare, sa aj podobáme a sme srdiečkami spojení. Vždy zvyknem veľa rozprávať, niekedy až príliš, ale v momente, čo dnes z úst Tadeáška zazneli tieto slová, zostala som mĺkva. Ako môže byť niekto taký slabý a zároveň taký silný? Ako môže byť niekto taký maličký, a popritom rozdávať toľko radosti? Je to úžasné!

,,Ale sľúb mi, že o 14:30 prídeš pre mňa." Hneď, čo som poobede vložila Tadyho do postele, všetko sme si pekne naplánovali. Isteže, spánok si načasovať presne neviete, ale my áno! Prečo? Pretože hneď čo si Tadeáško ľahne, pekne si pod perinku schová svoje nenápadné, čierne hodinky, ktoré sú pre neho v tej chvíli najväčším šťastím. Odratáva si čas, sleduje ich, ale len čo sa na neho prídem do izby pozrieť, tak akoby sa nič nedialo. "Spinká". Avšak vidím, ako sa jeho kútiky úst zdvíhajú. Je to také milé. Ale hneď čo odbije 14:30, tak už počujem ten hlasný spev, ktorým ma volá. Aké náhle prebudenie :-)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

,,Zuzi, a vedela si, že vyžla, to je také plemeno psa?" Dozvedela som sa dnes od neho, keď som ho skúšala vybrané slová po "v". 

,,A prosím, daj mi tam viac horčice, ja som chlap, mňa tá horčica neštípe." Zasmiala som sa, keď mi dnes Tady povedal, že vie, prečo si nedávam k párkom toľko veľa horčice. Že vraj, som dievča, a to je ten dôvod. 

A vždy, keď nastanú momenty, že na seba pozeráme, a nič nevravíme, Tadeáško mi zväčša povie: ,,Zuzi, si taká milá."

Pomaly sa poberiem, Tadeáško mi ide referovať novinky zo sveta, ktoré zazneli v správach.

Maličkosti robia dni krajšími...

Zuzana Wagnerová

Zuzana Wagnerová

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčajne neobyčajné dievča, ktoré túži pomáhať a robiť radosť ľuďom. Chcem vnášať pokoj a lásku tam, kde chýba... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu