reklama

Niečo ako pocit...

O ľuďoch, ktorých máme najradšej, sa nám píše najťažšie. Nie preto, žeby to bola nejaká ťarcha, ale preto, že slová niekedy nestačia. Nedokážu vyjadriť to všetko, čo cítime, prežívame, milujeme, zbožňujeme...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Človek asi až postupom času zistí, že v živote potrebuje mať pri sebe pár ľudí, ktorým môže stále dôverovať. Vždy som si to hovorila a pritom som mala neustále pocit, že okruh ľudí, u ktorých môžem rátať s dôverou, je široký. Ale práve to ťažké a náročné, čo ma v živote postretlo, mi ukázalo, kto tu je pre mňa, s kým môžem počítať, no najmä, komu na mne záleží. 

"Záleží mi na Tebe!" - silné slová. Zamýšľajúc sa nad tým, čo presne si mám predstaviť pod týmito slovami,viem, že istotne vzájomné pochopenie, dôveru, úprimnosť, záujem, nezištnosť, prajnosť, rešpekt, no najmä, lásku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Priateľstvo - spojenie úprimnosti a dôvery!

Tak ľahko môžeme získať nových priateľov, avšak, o to ľahšie môžeme o nich prísť. Pretože len to skutočné priateľstvo pretrvá aj vďaka všetkých problémom a ťažkostiam. Vždy keď sa utápam v myšlienkach, že neviem, kam ďalej ísť, viem, že on príde, a usmerní ma. Nepochybujem o tom, že je to správne. Prečo? Pretože mu dôverujem! Nebojím sa zlyhania, pretože viem, že aj keď príde, spolu to zvládneme. Nebojím sa sklamania, pretože on ma podporí. Nemám strach pred rečami iných, pretože nech by si mysleli čokoľvek, pravdu my dvaja vieme. Nemusím sa pretvarovať, pretože pravý priateľ ma pozná takú, aká som! Nech by ma ťažilo na srdci čokoľvek, poviem mu to, pretože on ma s radosťou vypočuje! Toľko toho nemusím, a toľko toho môžem. Toľko toho môžem, pretože priateľstvo je o vzájomnej tolerancií a rešpekte. Zväzok úcty a zároveň i zábavy. Keď si zo seba dokážete i v tej najnevhodnejšej a najnepríjemnejšej situácií vystreliť, ale viete, že to všetko je z lásky! 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tajomstvo optimizmu - optimizmus!

Nie vždy sa dá byť pozitívnym človekom. Alebo dá? Všetko je len o uhle nášho pohľadu a prístupe k životu. Môžeme hľadať dôvody, prečo byť smutným a nahnevaným. No taktiež si môžeme vybudovať chodník k nájdeniu životného entuziazmu a pozitivizmu, ktoré budú mať za následok zmenu k lepšiemu. Zmena k lepšiemu - čo to znamená? Možno sa nebudú diať veľké veci, možno áno. Možno tie maličkosti budú príčinou tých veľkých vecí. Poviete si, že preháňam, ale pravdou je, že my sme strojcami svojich dní. My ich dokážeme meniť, zlepšovať, riadiť. Začínajme deň s úsmevom a zakončujme ho s úsmevom na druhú.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Život nie je továrňou na splnené priania, 

ale je epicentrom tohto diania.

Hľadáme, túžime, chceme,

častokrát už ďalej nevládzeme.

Milovať chceme, no nedokážeme, 

a opätovne padáme zo zeme.

Vzdávame sa na začiatku,

vzdialenosť dobehneme len krátku.

Avšak, viera je vždy nažive,

nech priateľstvo si vážime.

Láska, tá je stále v nás,

už len nech žiari z nás jej jas.

CARPE DIEM.

Zuzana Wagnerová

Zuzana Wagnerová

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčajne neobyčajné dievča, ktoré túži pomáhať a robiť radosť ľuďom. Chcem vnášať pokoj a lásku tam, kde chýba... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu