reklama

Miesto blízke môjmu srdcu...

V roku 2010 som prvýkrát vkročila do tejto školy. Do školy, ktorá pre mňa bola dovtedy neznámym, nepoznaným, veľkým, akiste, novým miestom. Moje prvé pocity boli veľmi zvláštne, pravdupovediac, zmiešané. Bála som sa, zároveň tešila. Mala som obavy z toho, čo ma tu čaká, pochybovala som o tom, či je to správne voľba pre moje ďalšie smerovanie. Prežívala som neopísateľne záhadné obdobie, pretože bolo pre mňa veľmi ťažké si zvykať. Veľmi som sa bála, či sa začlením do kolektívu, úprimne, bála som sa, či nejaký kolektív v triede tvoriť vôbec budeme...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Čas letel neúprosne rýchlo, nenazdala som sa a už som obdŕžala moje prvé stredoškolské vysvedčenie. Ak mám byť úprimná, začiatky pobytu na tejto škole pre mňa boli náročné, pretože ešte stále som nebolo stotožnená s tým, že budem súčasťou práve tejto školy. Všetko som brala príliš vážne. A kolektív? Tak spočiatku som do triedy vchádzala s nechuťou, a takým tým nasadením akejsi nespontánnosti, neúprimnosti. O dôvere a úprimnosti tu nebolo ani chýru. Najväčším víťazstvom vtedajšej doby bolo smiať sa, so všetkým súhlasiť, ...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Postupom času som mala pocit, že práve to je to miesto, ktoré som očakávala. Miesto, ktoré ma naučí byť rozvážnou, sebavedomejšou, samozrejme, rozumnejšou. Miesto, ktoré zo mňa vyformuje vyspelejšieho človeka, ktoré ma naučí byť taktiež i nápomocou. Miesto, ktoré vnesie do môjho života mnoho nezabudnuteľných spomienok. Miesto, ktoré do mojich každodenných dní doprevádzanými typickým učením vnesie kúsok radosti, úsmevu a šťastia. Miesto, na ktoré sa budem rada vraciať. Miesto, ktoré ma nenechá chladnou. Miesto, na ktorom vám učitelia s oddanosťouu a láskou pomôžu, podajú pomocnú ruku, ukážu vám cestu, keď máte pocit, že ste zablúdili. Miesto, ktoré nebude len školou, ale druhým domovom. Miesto, na ktorom cítite, že sú tu ľudia, ktorým nie ste ľahostajní. Miesto, na ktorom budete cítiť, že sú tu ľudia, ktorí vás majú radi. GYMNÁZIUM SV. FRANTIŠKA ASSISKÉHO. To je presne to miesto, ktoré už štvrtý rok formuje zo mňa uvedomelú, šťastnú a hlavne spokojnú dievčinu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prístup učiteľov je skutočne ukážkový. Z vlastnej skúsenosti môžem spokojne povedať, že stále, ak som mala akýkoľvek problém, či ťažkosť, vedela som, že sa môžem práve na nich obrátiť. Flexibilita, profesionálny prístup, rozvážnosť, autorita - hlavní ukazovatelia kvality našich profesorov, druhých rodičov.

Apríl 2014. Momentálne navštevujem štvrtý ročník na tejto škole. Tvorím perfektný kolektív v mojej najúžasnejšej triede. Dnes to už môžem nazvať skutočným kolektívom. Spoločenstvo ľudí, na ktorých nikdy nezabudnem. Ľudí, ktorí mi vždy dokážu pomocť, ktorí sú ku mne úprimní, ktorí mi každý deň dokážu vytvoriť nefalšovaný úsmev na tvári, ktorí nemajú byť pre mňa len tendenciou spolužiakov ako takých, ale aj ľuďmi, ktorí majú v mojom živote veľkú hodnotu, ktorých si vážim. Som vlastníkom obrovského množstva spomienok, ktorých súčasťou sú práve oni. Moji milí, počnúc od našej báječnej pani profesorky, až po Janka. Poviem vám, tak ako som prvé dni ľutovala, že som sa rozhodla pre túto školu, dnes môžem so vztýčenou hlavou povedať, že práve to bolo pre mňa to najlepšie rozhodnutie, ktoré som mohla urobiť. Dnes viem, že to pre mňa malo význam, pretože nebyť tohto gymnázia, nespoznám takých skvelých ľudí, akých som mala časť spoznať, nezískam množstvo skúseností, znalostí, informácii, nenapíšem tento článok s toľkou radosťou a láskou...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak by som sa mala rozhodnúť znova, jendoznačne by som sa rozhodla pre túto školu. Uvedomila som si, aké je úžasné navštevovať školu, ktorá z vás formuje nielen múdreho študenta, ale aj človeka s dobrým srdcom, ktorý bude príkladom pre iných, ktorý bude skutočne nápomocným a láskavým človekom...

Zuzana Wagnerová

Zuzana Wagnerová

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčajne neobyčajné dievča, ktoré túži pomáhať a robiť radosť ľuďom. Chcem vnášať pokoj a lásku tam, kde chýba... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu