reklama

Som taká bohatá...

Uvedomujem si, aká som bohatá. Koľko toho mám veľa. Nie, nemám vysoké konto na účte, ani plný šatník tých najmodernejších kúskov, ani zlato skryté kdesi v truhlici, ale omnoho viac. Omnoho, omnoho viac. Presne to, čo peniazmi nezaobstráme. Práve toto bohatstvo ma robí šťastnou. Ono ma napĺňa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu

Keď som bola menšia, stále som si myslela, že bez peňazí človek nemôže byť ani šťastný. Veď bez nich si nemôže kúpiť, po čom tak veľmi túži. Čas plynul, a ja som si začala pomaly, ale isto uvedomovať, že šťastie nachádzam v iných veciach, lepšie povedané, šťastie nachádzam v momentoch, chvíľach, ktoré sú pre mňa nenahraditeľné.

A aké bohatstvo vlastne skrývam? Mám strechu nad hlavou. Mám rodinu, rodinu, ktorá má ľúbi nadovšetko, aj napriek tomu, že mám množstvo chýb. Ktorá ma stále podrží, ktorá ma nikdy nesklame, ktorá mi dôveruje, ktorá mi pomáha, ktorá...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dokonca som obohatená o zdravie. Môžem behať, skákať, ráno vstávať s pocitom, že môžem šíriť dobro, a pomáhať ľuďom, o čosi slabším. Môžem svojimi očami obdivovať krásy sveta, obdivovať všetko to, čo ma teší. Môžem počúvať tie najrôznejšie melódie, ktoré pohladia moje srdce. Môžem cítiť tú najrôznejšiu vôňu, ktorá lahodí môjej duši. Môžem držať za ruku ľudí, ktorých mám rada. Môžem pohladiť po líci bračeka.

Môžem oboma rukami objímať, a tak dodať energiu človeku, ktorý to práve potrebuje. Môžem toho robiť tak veľa. Takých obyčajných, všedných vecí. Môžem, pretože som zdravá. Taký veľký dar, za ktorému Bohu vďačím...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mám skutočných priateľov, ktorých nie je veľa. Zopár, no o to lepších. O to viac ma majú radi. O to viac ma podporujú. O to viac ma dokážu podporiť, či podržať, keď som slabá. O to viac mi dokazujú, že sa mám na koho obrátiť.

Čím ďalej, tým viac si uvedomujem, že mám v živote množstvo darov, množstvo bohatstva. Bohatstva, ktoré mi nikto a nič nenahradí, ktoré ma robí naplnenou, šťastnou a vďačnou...

A tak otázka, pre každého z vás. Odpoveď na ňu poznáte už len vy, nikto iný. Ste aj vy bohatí? :-)

Zuzana Wagnerová

Zuzana Wagnerová

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčajne neobyčajné dievča, ktoré túži pomáhať a robiť radosť ľuďom. Chcem vnášať pokoj a lásku tam, kde chýba... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu