reklama

Sila priateľstva...

Niekedy som si myslela, že človek, ktorý sa ma opýta, ako sa mám, že človek, ktorý sa mi pozdraví, ktorý je ku mne milý, je môj priateľ. Je môj skutočný priateľ. Áno, presne preto som mala pocit, že mám milión priateľov. Že na každom rohu mám človeka, ktorému môžem povedať všetko, ktorému môžem dôverovať. Dá sa povedať, že som sa mohla pýšiť toľkými "skutočnými" priateľmi. Postupom času prichádzam nato, že v dnešom svete je dar mať skutočného priateľa. Len málo je tých, ktorým môžem skutočne veriť. Ktorým môžem povedať čokoľvek, a nesklamú ma.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Uvedomujem si, aká vzácnosť je mať vo svojom živote človeka, ktorý sa s vami dokáže tešiť. Ktorý dokáže zdieľať vašu radosť, bez ohľadu nato, či sa ho to týka. Ktorý dokáže spraviť pre vás čokoľvek, len aby ste boli šťastný. Ktorý vás dokáže podržať vtedy, keď vy už nemáte dostatok síl. Ktorý vám dokáže pomôcť aj vtedy, keď by ste to čakali najmenej. Ktorý si vás váži, aj s tým množstvom chýb, ktoré máte. Ktorý vám dennodenne obšťastnuje život. Ktorý je k vám stále úprimný. Ktorý sa k vám správa čestne. Dalo by sa tu toho písať veľa. Pretože priateľ, len priateľ príde za vami aj vtedy, keď nič nepotrebuje. Len on dokáže vycítiť, že ma niečo trápi, že mám ťažkosti. Presne to dotvára silu priateľstva. Mať rád jeden druhého. Z vlastnej skúsenosti môžem povedať, že tmavé stránky v mojom živote mi ukázali, komu na mne záleží. Otvorili mi oči, a uvedomila som si, že nie je všetko zlato, čo sa blyští. Môžete sa domnievať, že ste obľúbencom, že ste obklopený množstvom priateľov. Ale podotýkam, máte sa na koho obrátiť, keď vám je najťažšie? Dôverujete niekomu? Máte človeka, ktorý vás má natoľko rád, že by vám dal aj to posledné?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Som vďačná za tých zopár ľudí, ktorých môžem nazvať priateľmi. Ktorí sú tu pre mňa stále. Ktorým dôverujem a ktorí mi môj život robia hodnotným a vzácnym...

Zuzana Wagnerová

Zuzana Wagnerová

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčajne neobyčajné dievča, ktoré túži pomáhať a robiť radosť ľuďom. Chcem vnášať pokoj a lásku tam, kde chýba... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu