reklama

Navždy sa zachová, v pamäti stužková...

Chce sa mi plakať... Nikdy by som nikomu neverila, že stužková môže byť taký dojímavý a silný zážitok, ktorý vo mne vyvolá obrovské nadšenie. Moment, kedy cítite, že ľudia, ktorí sú pri vás, vás majú radi. Kedy viete, že sa nemusíte na nič hrať, nemusíte sa pretvarovať, skrývať sa za niečo, čím nie ste. Kedy chcete povedať toho toľko veľa, ale ste bez slov. Kedy chcete vyjadriť rodičom, učiteľom, spolužiakom nesmiernu vďaka za všetko, ale vaše slová sú len tak málo v porovnaní s tým, čo chcete vyjadriť. Kedy by ste chceli ospevovať svoju radosť, ale nie je to potrené, pretože úsmev je hlavným ukazovateľom vášho skutočného šťastia. Kedy by som chcela, aby čas zastal, a ja by som mohla zažívať tento moment večne. Kedy by som chcela sa zavďačiť všetkým, tým najväčším bohatstvom, ale stačí len jedno - milovať ich. Kedy sa tak vnútorne teším, ale len ťažko to je slovami opísať. Kedy ďakujem Bohu, že mi pomáha a dáva mi do života tak skvelých ľudí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Tá naša stužková. Presne tak, navždy sa zachová. Nie sú to len prázdne slová, ktoré sa od predávna používajú. Práve naopak, viem prečo sa používajú! Majú hlboký, pravdivý význam. Nikdy nezabudnem na čas, ktorý som strávila s mojimi milovanými ľuďmi, ktorí ma majú radi, a ja ich. Nikdy nezabudnem na tie "malé" veľké úsmevy, ktoré sa na mňa hrnuli z každej strany. Nikdy nezabudnem na radosť v očiach nás, žiakov

IV. B triedy. Navždy mi utkvie v pamäti tá hrdosť v očiach rodičov za ich deti. Deti, ktoré nadovšetko ľúbia.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Navždy si budem pamätať, ako sme spolu všetci držali, podporovali sa, dodávali si energiu. Všetko potrebuje svoj čas, a presne aj toto. Po našich troch spoločných rokoch som si uvedomila, skutočne, ako vás mám strašne rada. Ako ste mi prirástli k srdcu. Či už niektorí viac, a iní menej, ale každého z vás si určitým spôsobom vážim! Navždy si budem predstavovať, ako tá naša improvizácia zožala úspech. Stále budem tvrdiť, že som mohla byť súčasťou tej najlepšej triedy. Ako veľmi som rada, že som mohla spoznať vás všetkých, ľudí, ktorí sú mojou druhou rodinou. Ako veľmi som šťastná, že vďaka Božej pomoci sme zažili spolu jeden neuveriteľný večer, ktorý stále pri spomienke naň, mi vyčarí úsmev, nadšenie, slzy v očiach..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ďakujem vám za všetko, milí moji...

Zuzana Wagnerová

Zuzana Wagnerová

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčajne neobyčajné dievča, ktoré túži pomáhať a robiť radosť ľuďom. Chcem vnášať pokoj a lásku tam, kde chýba... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu