reklama

Každý deň je malým životom...

Život! Slovo s tak hlbokým významom. Skrýva v sebe tak mnoho. Mnoho krásneho i dobrého. Radosť, ale aj smútok. Úsmev, ale aj žiaľ. Lásku, ale aj nenávisť. Vieru, ale aj sklamanie. Sú dni, kedy by sme vzlietli k oblakom od radosti. Ale naopak, dni, kedy by sme najradšej niekam odišli, a už nikdy sa nevrátili späť. Človek si neváži maličkosti, neváži si to, čo má. Neuvedomuje si, koľko toho má veľa! Namiesto vďaky, sa sťažujeme, nariekame. Samozrejme, sú chvíle, kedy má človek chuť sa vyplakať. Zahasiť si plačom všetko to, čo ho trápi. Zabudnúť na starosti, problémy. Nájsť v ľuďoch blízkych jeho srdcu oporu, akési útočisko, ktoré ho privedie na tú správnu cestu! Cestu, ktorá vedie k radosti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Aký je dnes krásny deň! Skutočne nádherný. Zobudila som sa a sama som vstala z postele. Nikto ma nemusel vziať, obliecť, nakŕmiť ma. Vďaka Bohu, pretože som zdravá! Môžem chodiť, smiať sa, tešiť, pomáhať. Je to ozaj skvelý pocit, keď viete, že nie ste odkázaný na niečiju pomoc.

Možno nie je všetko tak, ako by som si predstavovala. Iste, toľko vecí by som zmenila! Ale prečo? Veď Boh má so mnou svoje plány. Vedie ma tou najsprávnejšou cestou. Najdôležitejšie pre mňa, je kráčať touto cestou, a nedať sa strhnúť zlým vplyvom, či pokušeniam. On mi dal to najcennejšie, čo môže človek dostať - ŽIVOT! Áno, dal ho mne. Krajší dar asi ani neexistuje! Deň za dňom mi do života posiela ľudí, ktorí ho dotvárajú naozaj plnohodnotným. Jeho cestu obohacuje šťastie, spokojnosť a hlavne, LÁSKA.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Častokrát si neuvedomujem, aká som pre tento svet dôležitá. Veď pomáham svojim rodičom. Robím všetko to, čo je v mojich silách. Teším svojich blízkych. Som sestra svojich dvoch bratov, ktorých mám nadovšetko rada. Možno sa moja láska k nim niekedy neprejavuje v tom najkrajšom slova zmysle, ale viem, že sú tí najlepší súrodenci! Som spolužiačkou v mojej najlepšej triede. Áno, aj tam sa snažím byť nápomocou a obetavou. Niekedy mám pocit, že by som dokázala byť aj lepšou, dokázala byť ochotnejšou, a vtedy mi Boh opäť ukazuje cestu, ktorou mám kráčať. Vtedy, keď sa ja strácam. A aby som nezabudla, som aj dobrou priateľkou niektorým ľuďom. Tým, ktorí chápu moje smerovanie a ktorí si ma väžia, presne takú, aká som.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A keď večer ležím v posteli, premýšľajúc o tom, čo som mohla spraviť lepšie, čo som mohla zmeniť, vtedy si uvedomím, že nie je dôvod na smútok, či obavu. Veď ráno sa prebudím, a môžem znova šíriť dobro a lásku tam, kde chýba. Môžem znova pomáhať ľuďom, ktorí čakajú práve na moju pomoc. Môžem znova vniesť smútok tam, kde ho niet. Môžem znova povzbudiť ľudí, ktorí sú na pokraji zrútenstva. Môžem spraviť toľko dobrých vecí...

Preto viem, že som pre tento svet potrebná, ako každý jeden z nás. Každý, kto chce pomáhať, milovať. Preto nech každý jeden deň je novou možnosťou pre nový život. Život je len jeden, ale dní, je nespočetne veľa. Preto nech je motiváciou pre nás ráno vstať, a večer v posteli si povedať: ,,Vďaka Ti Bože, že si mi dnes pomáhal, že som dotvoril toľkým ľuďom krásny ŽIVOT!"

Zuzana Wagnerová

Zuzana Wagnerová

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčajne neobyčajné dievča, ktoré túži pomáhať a robiť radosť ľuďom. Chcem vnášať pokoj a lásku tam, kde chýba... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu